Tvorba komoditní strategie v nákupu

Dosáhněte skokové změny v úrovni i výsledcích firemního nákupu a nákupního procesu.

Komoditní strategie je klíčový dokument pro řízení nákupu příslušné nákupní kategorie.

Přínos tréninku

  • Na tréninku se naučí nákupčí vytvářet a v praxi využívat komoditní strategii jakékoliv nákupní kategorie podle unikátní v praxi ověřené metodiky. Včetně vytvoření ročního akčního plánu pro systematické zlepšování.

  • Využití komoditních strategií v nákupu přináší skokové zlepšení práce a výsledků nákupu.

  • Získáte systém dokumentované znalosti nákupních postupů a nákupního know how. I po odchodu nákupčího zůstane ve firmě.

  • Způsob práce všech nákupčích bude jednotný a tudíž přehlednější, efektivnější a měřitelnější pro řízení, a sledování výsledků a výkonnosti.

  • Využijete do maxima know how všech účastníků nákupního procesu (nejen nákupčích) pro lepší výsledek nákupu.

  • Získáte úspory v nákupních podmínkách i v procesních časech a nákladech.

  • Získáte postup pro získání lepších podmínek od dodavatelů.

  • Budete mít úžasně transparentní a přehledný nákup.

Obsah tréninku

  • Nákupčí se naučí zjistit informace, vyhodnotit je a vytvořit tu nejlepší strategii nákupu jakékoliv nákupní kategorie. A připravit tak pole pro maximální vytěžení možností dodavatelského trhu a know how všech útvarů podílejících se na nákupním procesu, pro skutečné potřeby firmy. Prostě dosáhnout toho nejlepšího nákupního výsledku a celý postup mít zdokumentovaný jako know how firmy, nikoliv nákupčího.
  • Na tréninku se naučí nákupčí pracovat s metodikou. Každý si vytvoří jednu vzorovou komoditní strategii, kterou se naučí vytvořit, srozumitelně prezentovat a vysvětlit a využít v praxi.
  • Ke každé komoditní strategii vytvoříme akční plán rozvoje kategorie pro daný rok a příležitosti pro úspory a další zlepšení. Přehledně, srozumitelně, jasné úkoly, termíny, výstupy.
  • Nákupčí se naučí způsob tvorby akčního plánu pro jakoukoliv nákupní kategorii.
  • Zároveň vytvoříme plán tvorby komoditních strategií, na kterých už si mohou nákupčí pracovat samostatně.
  • Vedení nákupu získá návod jak s nákupčími dále na komoditních strategiích pracovat.
  • Na konci bude mít každý zpracovanou jednu vybranou komoditní strategii, kterou využije následně jako vzor pro další.

Pro koho je trénink určen

  • Pro nákupčí, manažery nákupu a všechny profese, které se podílí na nákupním procesu.

  • Pro management a majitele firem, kteří chtějí skutečně maximálně využít potenciál firemního nákupu.

Cena firemního tréninku

  • Viz tři typy firemních školení a tréninků v úvodu sekce. 

Zajímám se o tento trénink

Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.