Příprava a trénink ročních cenových vyjednávání

Workshop nebo trénink (dle dohody) zaměřený na jediný cíl. Dosažení cílů v ročních vyjednáváních o cenách a jejich změnách.

Pro nákupní i obchodní týmy. 

Přínos tréninku

  • Budete výborně připraveni na náročná roční cenová vyjednávní se svými dodavateli nebo zákazníky.
  • Získáte sebejistotu, přesvědčivost tréninkem vašich sitaucí.
  • Zvýšíte zásadně svou šanci na dosažení svých cenových cílů a změn cen, které potřebujete dosáhnout.

Obsah tréninku

  • Může to být workshop, kde pečlivě rozebereme a analyzujeme vaše připravovaná vyjednávání do nejmenších detailů, aby jste byli připraveni na všechny běžné i neběžné situace, které mohou nastat.

Vynikajícím příkladem byl jednodenní workshop s prodejním týmem dodavatele do řetezců, kde jsme odhalili slabá místa zákazníka a využili jich. Stejným příkaldem může být workshop pro nákupní tým strojírenské firmy, kde jsem je připravil na převzetí iniciativy, jak předběhnout dodavatele a vyvolat vyjednávní o zlevnění. 

  • Může to být intenzivní trénink, kde vystavím jako váš vyjednávací partner (zákazník či dodavatel) skutečně náročným sitaucím s kterými se můžete potkat. Tak abyste je v reálu zvládli. Budeme trénovat jen vaše sitauce, které si připravíte. I ty nejtěžší.

Příkladem je velmi intenzivní trénink opět prodejního týmu dodavatele do řetězců. Kde jsme každou nastávající sitauci důkladně vyjednávali a simuloval jsem možné postupy zákazníka. Dosáhli svých cílů, i když to původně chtěli skoro vzdát. 

Nebo trénink pro nákupní automotive, který nemohl prosadit oprávněné snížení cen a natrénovali jsme konkrétní strategie a postupy, s nimiž cíle a snížení cen dosáhli. 

  • Může to být obojí, pokud to chcete pojmout fakt pořádně. 1 den workshop.1 až 2 dny trénink. 
  • Příprava, scénáře, taktiky, techniky, analýza, cíle, alternativy ceny a jejich změny. 
  • Konkrétní varianty postupu a reací na návrhy protistrany u vašich vyjednávání.

Tohle je fakt nejvíce návratná investice do školení, tréninku vyjednávání. 

Skvělá šance, jak si vyzkoušet nanečisto vaše nastávající  vyjednávání a výborně se na ně připravit.

Pro koho je trénink určen

  • Pro nákupní týmy, pro obchodní týmy a jejich manažery.
  • Pro profese ve firmě, které vyjednávají s dodavateli a zákazníky.
  • Pro majitele a ředitele firem.

Cena firemního tréninku

  • Viz tři typy firemních školení a tréninků v úvodu sekce. 

Zajímám se o tento trénink

Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.