Firemní nákup pro B2B obchodníky

Tento workshop ukáže obchodníkům jak využít firemní nákup jako vstupní bránu k obchodnímu úspěchu u firemních zákazníků.

Přínos workshopu

  • Jak prostřednictvím znalosti nákupních procesů, nákupního rozhodovánín zlepšit úspěšnost prodeje do firem.
  • Jak funguje firemní nákup, jak funguje nákupní proces , jak probíhá nákupní rozhodování.
  • Jak budovat dlouhodobý vztah s nákupčími na základě kompetence a vzájemné důvěry.
  • Jak zaujmout, vystoupit z řady konkurentů a předběhnout konkurenci.
  • Získáte jedinečné know how, které zůstává obchodníkům skryto.
  • Bude tam vše. Interní nákupní proces, komoditní matice, komoditní strategie, jak pomoci nákupu s úsporami, komplet problematika výběrových řízení a poptávek, jak psát úspěšné nabídky a další důležité nástroje a metody včetně metody 7 polí jako skvělého nástroje pro vystoupení  řadu konkurence a vyvolání zájmu nákupu.

Obsah workshopu

  • Průběh nákupního procesu a způsob nákupního rozhodování firemních zákazníků . Jak probíhá a  je využít pro úspěch obchodu.
  • Strategie nákupu firemních nákupčích. Jak vybírají dodavatele. Jaká volí kritéria pro výběr a proč. Jak ovlivnit a využít proces výběru.  Jak zvýšit své šance na úspěch v poptávce či výběrovém řízení. 
  • Pravidla nákupu, kompetence a vliv jednotlivých útvarů. Podle jakých pravidel funguje proces. Umožní Vám to se zaměřit na ty správné lidi.
  • Digitalizace nákupu a nákupních procesů a co to znamená pro dodavatele.
  •  Cenotvorba. Necenové faktory využívané nákupčími. Jak to udělat, aby nákup zajímali i jiné parametry než cena.
  • Motivace a preference nákupu. Trendy. Kam jde firemní nákup a na co se připravit.
  • Jak vystoupit z řady konkurentů a vyvolat zájem nákupu. 

                                                                                                                                                                                    

Pro koho je worshop určen

  • Pro prodejce a obchodníky, obchodní ředitele, kteří prodávají do firem, kde je firemní nákup.
  • Pro majitele, ředitele firem, kteří chtějí zvýšit svoje prodeje do firem.
  • Pro všechny profese, které přichází v rámci obchodního procesu do kontaktu s firemními nákupčími.

Cena firemního tréninku

  • Viz tři typy firemních školení a tréninků v úvodiu sekce. 

Chci trénink hned objednat

Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.

Zajímám se o tento trénink

Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.